Selecteer je taal:
100% authentieke, geverifieerde reviews.
Laetitia P. beoordeelde
Nathalie G. beoordeelde
délicieuses pizze
Laurent D. beoordeelde
Endroit et service très sympa. pizza de qualité
Zakarya O. beoordeelde
Très bon plat, excellent tiramisu et bonne ambiance
Luc D. beoordeelde
Eugénie C. beoordeelde
Excellents plats, service de qualité. Parfait comme à chaque fois que nous venons mangé dans ce petit resto italien.
Jordan H. beoordeelde
Emilie R. beoordeelde
Service au top ! les plats sont généreux et très bons.
Mar d. beoordeelde
Julien L. beoordeelde