Vyberte jazyk:
100% skutečné, ověřené recenze.
Hodnotil uživatel Laetitia P.
Hodnotil uživatel Nathalie G.
délicieuses pizze
Hodnotil uživatel Laurent D.
Endroit et service très sympa. pizza de qualité
Hodnotil uživatel Zakarya O.
Très bon plat, excellent tiramisu et bonne ambiance
Hodnotil uživatel Luc D.
Hodnotil uživatel Eugénie C.
Excellents plats, service de qualité. Parfait comme à chaque fois que nous venons mangé dans ce petit resto italien.
Hodnotil uživatel Jordan H.
Hodnotil uživatel Emilie R.
Service au top ! les plats sont généreux et très bons.
Hodnotil uživatel Mar d.
Hodnotil uživatel Julien L.